התרחיש הדמיוני שעשוי להתממש אם טראמפ יבחר שוב

אסתי פלד 1 Comment on התרחיש הדמיוני שעשוי להתממש אם טראמפ יבחר שוב

הקונסול לשעבר בלוס אנג'לס, יקי דיין במהדורה המרכזית: "אתמול הוגש כתב האישום השלישי נגד טראמפ השנה. החמור מכולם. הטיית הבחירות, השפעה על אלקטורים. למרות הכל הוא מגיע כמעט ל-60% תמיכה במפלגה הרפובליקנית וכל השאר מדשדשים הרחק מאחור"

טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקונסול לשעבר בלוס אנג'לס, יקי דיין שוחח הערב (רביעי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית על ההסתבכויות המשפטיות של הנשיא האמריקאי לשעבר טראמפ והבחירות הקרבות. "אתמול הוגש כתב האישום השלישי נגד טראמפ השנה. החמור מכולם. הטיית הבחירות, השפעה על אלקטורים. אישומים חמורים".

לדבריו: "למרות הכל הוא מגיע כמעט ל-60% תמיכה במפלגה הרפובליקנית וכל השאר מדשדשים הרחק מאחור וזה מראה עד כמה האמון של הבייס הרפובליקני בממסד האמריקני נמוך".

"המשפטים שלו אמורים להתחיל במרץ שנה הבאה. סביר להניח שמועמד המפלגה הרפובליקנית יקבע בסוף מרץ ואם הסקרים לא ישתנו זה יהיה טראמפ".

דיין ציין עובדות שומטות לסת: "צריך לזכור שגם אם הוא יורשע וגם אם ישב בכלא הוא יכול להמשיך לרוץ לנשיאות ואם יבחר הוא גם יכול לחון את עצמו. ככל שזה נשמע הזוי. לבחור הוא לא יוכל אבל להיבחר כן".

עוד עדכן: "הבחירות מוכרעות ב-6-7 המדינות המתנדנדת ושם המרוץ צמוד. לפי הסקר אתמול יש תיקו של 43% לכל אחד מהם".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    התקשורת שם נהגה לייצר לו תדמית של קונספירטור, אבל "הבייס הרפובליקני" מבין שהממסד כמו שאר הממסדים (כולל בישראל) לא חף מפשעים, ופוליטיקה תמשיך להיות פוליטיקה, וקשרי ההון – שלטון – עיתון ממשיכים להיות האויב המרכזי של הציבור, וסוף סוף יש אחד שלא סופר אף אחד מההון שלטון עיתון ונלחם כמו שצריך.
    בתקוה שהציבור בישראל גם יתעשת